sobota, 7 marca 2015

SZYBKI TORCIK MANDARYNKOWY.

7 Marzec 2015



Witam, dzisiaj wymyśliłam szybki torcik mandarynkowy. Nie miałam za dużo czasu wiec postanowiłam pomieszać moje przepisy. Nie chciałam żeby deser był za słodki, jednak miałam ochotę na mandarynki. Tak powstał  szybki torcik mandarynkowy.





SZYBKI TORCIK MANDARYNKOWY.




SKŁADNIKI;

1 upieczony spód od torta
1 galaretka pomarańczowa
3 puszki mandarynek w syropie
250 g  serka mascarpone
400 g śmietany kremówki
2 łyżeczki cukru pudru
biszkopty



PRZYGOTOWANIE;


W  soku z mandarynek  gotujemy galaretkę, gdy lekko przestygnie dodajemy  połowę mandarynek.




 Miksujemy  blenderem na jednolita masę i zostawiamy do stężenia.



Biszkopty kroimy na pół.




Do miski wlewamy 200 g śmietany kremówki, dodajemy cukier puder i miksujemy, następnie po łyżeczce dodajemy serek mascarpone. Odstawiamy na chwile do lodówki.




Spód delikatnie zwilżamy pozostałym sokiem, nakładamy krem i obkładamy brzegi biszkoptami. Na  wierzchu układamy pozostałe mandarynki i delikatnie dociskamy. Wstawiamy do lodówki.



Gdy galaretka zacznie gęstnieć, wykładany ją na torcik i wstawiamy do lodówki.


 
Ubijamy 200 g śmietany kremówki na sztywno, następnie szprycą dekorujemy torcik. 

Bardzo prosty przepis i bardzo smaczny, nie zdążyłam zrobić zdjęcia w całości.





                                                       SMACZNEGO !!!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz