piątek, 6 marca 2015

STRAMMER MAX - CO TO TAKIEGO. ZOBACZ !!!

6 Marzec 2015

Witam dzisiaj polecam coś na ząb - Strammer max . Co to takiego? Nazwa dziwna , ja gdy pierwszy raz zobaczyłam to danie byłam zaskoczona. Na desce podano mi chleb z szynka, a na nim były sadzone jajka. Do tego nóż i widelec. Nie bardzo mi się to podobało gdyż nie przepadam z sadzonymi jajkami. Jednak gdy spróbowałam stwierdziłam że to jest dobre.  Potem już sama robiłam, sobie i najbliższym. Oczywiście ja moja porcje serwuje z lekko usmażonymi jajkami.





STRAMMER MAX - W MOIM WYDANIU.




Porcja dla 1 osoby.
SKŁADNIKI:

2 kromki chleba
4 plastry szynki gotowanej lub szynki wędzonej - według smaku
2-3 jajka
szczypiorek
sól
pieprz
masło


 PRZYGOTOWANIE;



 Na drewnianej desce układamy dwie kromki chleba i smarujemy masłem.



 Układamy szynkę.




Smażymy jajka  na maśle z solą, pieprzem i szczypiorkiem. Następnie układany na szynce i gotowe.

                        SMACZNEGO !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz