czwartek, 19 marca 2015

GYROS W DIETETYCZNEJ FORMIE IDEALNY POMYSŁ NA SOBOTNI OBIAD.

19 Marzec 2015



Witam, każdy z nas lubi gyrosa w rożnych formach, w bułce, picie czy z frytkami. Ja zaserwowałam ostatnio z ryżem. Jest delikatny i jak stwierdziła moja rodzina dietetyczny. Sami oceńcie.





RYŻOWY GYROS.



Porcja dla 3 osób.

SKŁADNIKI;

500 g gyrosa
200 g zazyków
200 g surówki obojętnie jakiej ja użyłam greckiej
pół główki sałaty lodowej
pomidor
ser feta


PRZYGOTOWANIE;




 Sałatę kroimy  w paski i płuczemy.Ser feta, pomidor kroimy w paski.




Smażymy mięso z gyrosa, ja kupiłam oryginalne już przygotowane do smażenia ale również można przygotować samemu.




  Na talerzu układamy ugotowany ryż,  potem sałatę  mięso, ser feta, surówkę, zazyki  i pomidor.
Danie gotowe.




                                              SMACZNEGO !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz