niedziela, 8 lutego 2015

Witam serdecznie !!!

Na początek kilka słów o mnie. Jest to mój pierwszy blog, który dzisiaj utworzyłam, dlatego proszę o wyrozumiałość :)

 Inwencją powstania tego bloga jest moja fascynacja gotowaniem, sprawianie przyjemności osobom, które mają możliwość degustacji potraw przeze mnie przygotowanych.
Prezentowane dania są zbiorem przepisów, które miałam możliwość testować w mojej kuchni. Nigdy nie lubiłam spędzać wiele godzin przygotowując obiad lub kolację, więc prezentowane dania nie są czasochłonne (choć i takie też tu umieszczam).
Mam nadzieję, że umilę Wasz czas przy stole moimi pomysłami na dobre, smaczne i szybkie dania. 

 Wszystkie zdjęcia oraz przepisy na blogu objęte są prawem autorskim. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.





Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę smacznego!

     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz