wtorek, 16 czerwca 2015

GULASZOWA PFANNE Z MAKARONEM.SZYBKI OBIAD DLA ZAPRACOWANYCH.

16 Czerwiec 2015

Witam. Macie na pewno takie dni gdzie zostało wam z obiadu co nieco. Mi zostało trochę gulaszu, zastanawiałam się co z nim zrobić i pomyślałam o pfannie .Szybko zobaczyłam co mogę do gulaszu dodać i stwierdziłam, że makaron będzie najlepszy. Miałam ogórka to idealnie nadawało się na mizerie.





GULASZOWA PFANNE Z MAKARONEM.



SKŁADNIKI;
gulasz przepis  Tutaj 
300 g makaronu
mizeria przepis Tutaj


PRZYGOTOWANIE;

 Podgrzewamy gulasz i gotujemy makaron al dente.

Ugotowany makaron nie przelewamy zimną wodą tylko przecedzamy i dodajemy  do gulaszu. Wszystko mieszamy.


Obiad gotowy. Podajemy z mizerią. Szybko i pysznie.


                                               SMACZNEGO !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz